Jaha då hmm vägde mer denna vecka

Inte mycket men dock över 93 igen :(
Har en krasslig karl här hemma nu han ligger o snarkar mitt på dagen.
Vi har haft en del för oss på sistonde va ute och segla ett par timmar i helgen som var,
det regnade dock under tiden så vi vände hemåt rätt tidigt.
Magnus och hans mamma gillar att sitta på sidan som lutar ner mot vattnet när de seglas och jag och Göran tycker om att sitta där man hamnar högt upp :)
Även om jag kan simma och så så känns de dock inte så säkert att va ute utan flytväst så efter ett tag gick ja in och satte på mig en av de två som fanns.

Hittade ett måttband igår till slut men har inte hunnit mäta än dock, måste ha hjälp med vissa av måtten tror ja så får vänta tills han inte sover och är lite piggare.

Varmare väder ute idag för första dagen på någon vecka, tidigare har vi haft regn o  blåst.
Bakade med Katta igår inför Amandas födelsedag.
Vart lite smått o gott, bullar, chokladmuffins, misslyckade chokladmuffins o sen en kladdkaka :P
Men men nu ska jag spela lite wow igen, hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

spelar ingen roll om det går dåligt en vecka. det gör det för alla.

kram på dig syrran

2010-07-27 @ 20:19:48
URL: http://www.metrobloggen.se/minus38kg
Postat av: Mikaela

Kom igen och uppdatera nu!

2010-08-04 @ 12:23:02
URL: http://www.metrobloggen.se/minus38kg
Postat av: Karina

Kram på dig, jag går bara upp o ner beroende på om jag är hemma eller hos Nicke. :/ Hoppas att du har det toppen! <3 <3

2010-08-07 @ 21:17:41
URL: http://datorflickan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Nu tänkte jag tipsa om en sak. Tänker boka tid på vårdcentralen för en hälsokontroll. Både du och Karina kanske ska göra detsamma.



De har ju börjat med någonting som heter FAR, fysisk aktivitet på recept. Någon sorts hjälp borde man ju kunna få. Karina var ju iväg till doktorn för ett år sedan. Vi kanske har någonting i släkten som gör att det är svårare att gå ner i vikt eftersom många av hos väger lite mera.



Ett tips bara ;)

2010-08-11 @ 10:24:17
URL: http://www.metrobloggen.se/minus38kg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0