Nya tider o jobb o vikt!

Tjupp!
Länge sen sist nu, vikten har väl gått sådär fram tills ja började jobba i norge.
Nu har den stadigt gått i rätt riktning.
För ca två veckor sen vägde jag 83 kilo på morgonen.
Och igårkväll vägde jag 80.8 kilo. Woppidoo.
Jag är glad och lättare och även bra mycket mer muskler på denna kroppen nu.
Fått tillbaka arm muskler som jag inte haft på bra många år.
Ska försöka mäta mig runt midjan nu nån dag och även andra mått ja vet ju dock inte vilka mått ja hade innan förutom just mitt bälte som satt bra innan och den har ja ändrat en 12+ cm skulle ja tro.
110 cm innan på bältet o nya hålen är vid 97.5 och 95 cm :)
18 cm runt handlederna har för mig att ja brukar ligga runt 20 cm där.
Nej allt för idag skriver mer nån annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0